Szkolna maskotka wybrana!
Uczeń klasy II Ta1 - Maksym Latek zaprezentował bardzo kreatywną propozycję dotyczącą projektu maskotki szkolnej. Realistyczny, trójwymiarowy model robota ma barwy szkoły oraz jej logo.
Jak podkreśla autor, projekt maskotki powstawał w wielu etapach. Jej tworzenie okazało się bardzo pracochłonne, jednak efekty przerosły oczekiwania młodego twórcy. Po wielu godzinach pracy „Smasher” został wydrukowany przy użyciu drukarki 3D i ręcznie pomalowany. Aktualnie maskotka jest ozdobą sekretariatu szkolnego.

Etap I: Art Koncepcyjny .
(notka. Qurak jest pseudonimem artystycznym używanym przez Maksa)

Etap II: Trójwymiarowe odtworzenie rysunku za pomocą Programu „Blender”. Proces kreacji głowy, zaczynając od prostego sześcianu.

Etap III: Dokończenie modelu, poprzez dodanie torsu wraz z kończynami, oraz nałożenie tekstur.

Etap IV: Wydrukowanie Smashera za pomocą drukarki 3D.
(Proces drukowania trwał ok. 100 godzin!)